Swirl® Quinyo®: de eerste draadloze stofzuiger mét EasyBag, voor legen zonder stofwolk

De Swirl® Quinyo® is de eerste en enige draadloze stofzuiger met zelfsluitende zak. Hij combineert al het goede in één apparaat. Zo geniet je van het gemak van draadloos stofzuigen met een formidabele zuigkracht en bewegingsvrijheid. Met de Swirl® Quinyo® leeg je het stofreservoir zonder dat er een stofwolk ontstaat, dankzij de zelfsluitende stofzuigerzak Swirl® EasyBag. Voor meer feel-good hygiëne - Met Swirl®, makkelijk schoon.

Legen zonder stofwolk dankzij het gemak van een zak

Stofzuigers zonder zak kunnen een stofwolk produceren wanneer je ze leegt. Het doorzichtige reservoir ziet er vuil uit en moet met de hand worden schoongemaakt. Dat is nu voorbij! Met de Swirl® Quinyo® leeg je het stofreservoir zonder dat er een stofwolk ontstaat, dankzij de zelfsluitende stofzuigerzak Swirl® EasyBag. De Swirl® EasyBag vangt het stof veilig op en verwijder je zonder aanraken door eenvoudig aan de hendel te trekken. De EasyBag sluit hygiënisch vanzelf: zo ontstaat er geen stofwolk bij het legen. Geen moeite, geen stof! De contactloze zakverwijdering en automatische zaksluiting zijn ideaal voor wie niet in aanraking wil komen met het stof. Op die manier combineert de Swirl® Quinyo® het gemak van draadloos stofzuigen met het gemak van een stofzuigerzak.

Maximale zuigkracht en autonomie

Swirl® Quinyo® heeft een kwalitatieve borstelloze digitale DC-motor voor maximale zuigkracht en een lange levensduur. De Quinyo is ook voorzien van een krachtige verwisselbare lithium-ion batterij met een gebruiksduur van 30 minuten in de krachtige standaard werkstand. Je kan een lege batterij met slechts één klik vervangen door een volle. Met 2 batterijen (afh. van de variant) kan je wel tot 60 minuten stofzuigen in de krachtige standaard werkstand! Opladen doe je door de steelstofzuiger in het wandlaadstation te plaatsen. Intelligent laadbeheer zorgt ervoor dat je twee batterijen kan opladen in het station en er prioriteit wordt gegeven aan de batterij in de stofzuiger. De snellaadfunctie zorgt voor een volle accu na 3,5 uur. Door de extra oplaadaansluiting kan je het apparaat zelfs overal opladen. Voor maximale flexibiliteit! ​

Optimaal gebruiksgemak en comfort

Wat is er nog handig aan de Swirl® Quinyo®? Er werd aandacht besteed aan optimaal gebruiksgemak bij het ontwerpen van Quinyo®. Zo is er een speciale Softgrip voor extra comfort. Kies voor de Switch Lock als je een lange tijd stofzuigt. Zo kan je langdurig stofzuigen zonder moeite. De schakelaar blijft netjes vergrendeld. Moet er tijdelijk net iets harder gestofzuigd worden? Schakel dan de maximale zuigkracht van de Boostfunctie in en verwijder zelfs het hardnekkigste vuil. Ook de handige oplichtende vulindicator is een praktische functie. Als het lichtje flikkert, weet je exact wanneer de stofzuigerzak vervangen moet worden. ​ Niet onbelangrijk, je kan de Swirl® Quinyo® ​ in één klik omvormen tot handstofzuiger. Zo heb je naast een draadloze steelstofzuiger ook altijd een kruimeldief bij de hand. Ledspots in het gemotoriseerde vloermondstuk helpen je ook op donkere plaatsen perfect te stofzuigen. De vorm van de Quinyo® is zo ontworpen voor eenvoudige plaatsing: leun of plaats het apparaat tijdens het schoonmaken waar je maar wilt, zoals op de tafel of tegen de muur.

Promoties: 30 dagen proefperiode en een jaar lang gratis EasyBags

Geniet nu van 30 dagen proefperiode. Test de Swirl® Quinyo® 30 dagen lang en ontdek zelf de vele voordelen van deze steelstofzuiger met zak. Niet 100% tevreden? Stuur het product dan binnen 30 dagen retour en je ontvangt het aankoopbedrag terug. Actie geldig tem 30/09/2022. Ga naar swirl.be/testquinyo.

Bij aankoop van een Swirl® Quinyo® ontvang je 1 jaar lang gratis EasyBags, ofwel 12 stofzuigerzakken. Actie geldig tem 31/12/2022. Ga naar swirl.be/gratiseasybags

Waar kan ik hem kopen?

De Swirl® Quinyo® is verkrijgbaar bij de elektrospeciaalzaken en e-commerce platformen. Ga naar www.quinyo.be voor meer informatie. De aanbevolen niet-bindende verkoopprijs is tussen € 449 en € 549, afhankelijk van de gekozen variant.

Swirl®

Maak van een schoon huishouden een kleine zorg: de producten van het merk Swirl® maken het dagelijkse leven al tientallen jaren gemakkelijker, aangenamer en schoner. Het uitgebreide assortiment omvat stofzuigerzakken, stofzuigeraccessoires, ventilatiefilters, vuilniszakken, diverse huishoudproducten en afzuigkapfilters die allemaal praktische huishoudelijke hulp bieden voor een schoon huis met de feel good-factor. Swirl® is een merk van de Melitta Group.

Informatie: www.swirl.be. ​

De Melitta-groep

Melitta is een internationaal actieve groep van bedrijven en is een van de toonaangevende onafhankelijke familiebedrijven in Duitsland en in andere landen. Onder de Melitta Group vallen meer dan 15 merken waaronder Melitta®, Swirl® en Toppits®. De belangrijkste activiteiten zijn de ontwikkeling, productie en verkoop van merkproducten voor koffiegenot, voor de opslag en bereiding van voedsel en voor huishoudelijke netheid. Informatie: www.melitta-group.com.

Gekend van tv

YouTube kanaal Swirl